Toimittaminen - Villakivi Shop toimittaa tuotteita sekä kuluttajille että yrityksille.
- Toimitamme tuotteita verkkotilauksena vain Suomessa. Kaikki Villakivi Shopin toimitukset tapahtuvat Suomen Postin välityksellä.
- Jos haluat toimituksen toiseen maahan, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
Rekisteröityminen ja asiakkaan tiedot - Tilauksen tekeminen edellyttää rekisteröitymistä. Ensimmäisen tilauksen yhteydessä asiakkaan tulee:
a) rekisteröityä asiakkaana Villakivi Shopin asiakasrekisteriin ilmoittamalla nimensä sekä muut pyydetyt tiedot. Rekisteröityminen ei viivytä tilaamista, vaan tilauksen voi tehdä heti. b) Antaa suostumuksensa, että Villakivi Shop rekisteröi henkilötiedot asiakasrekisteriinsä. Villakivi Shopin asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Villakivi Shop sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja muille. - Villakivi Shop poistaa välittömästi kaikki asiakkaan tiedot rekisteristään asiakkaan sitä pyytäessä.
- Villakivi Shop kerää ja tallentaa vain tilausten toimittamisen ja asiakkaaseen yhteydenpidon kannalta välttämättömiä tietoja.
- Tarkemmat tiedot asiakasrekisteristä löydät kohdasta Tietosuoja.
Asiakkaan velvollisuudet - Asiakas sitoutuu noudattamaan huolellisuutta kaupassa asioidessaan.
- ASIAKAS SITOUTUU SEURAAMAAN SÄHKÖPOSTIVIESTEJÄÄN säännöllisesti kaupan lähettämien viestien vastaanottamiseksi. Jos et osaa käyttää sähköpostia tai sinulla ei ole tilaisuutta tarkistaa viestejä pävittäin, ilmoita siitä tilauksesi yhteydessä!!!! Näin tiedämme, että soitamme sinulle, jos meillä on tärkeää asiaa tilauksestasi.
- Asiakas sitoutuu lukemaan tilausohjeet sekä tuotetiedot ennen tilaamista virheiden välttämiseksi.
Tilaaminen Tilauksen sitovuus ja lasku/kuitti - Asiakas saa välittömästi tilauksen tehtyään SÄHKÖPOSTIIN TILAUSVAHVISTUKSEN. Mikäli maksutavaksi on valittu ennakkolasku, lasku löytyy samasta tilausvahvistusviestistä. JOS ET SAA HETI VIESTIÄ, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluun.
- Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Villakivi Shop on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
- Kuluttajalla on oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse ennen tilauksen toimitusta peruuttaa koko tilaus tai osa tilauksesta.
- Asiakkaan tilauksen tekemisen jälkeen Villakivi Shopilla ei ole oikeutta muuttaa sopimusehtoja kyseisen tilauksen osalta.
- Saat toimituksen mukana aina kuitin ostoksistasi.
Toimitusaika - Aarvioitu toimitusaika yhdestä - viiteen (1-5) arkipäivää. Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun maksusuoritus näkyy tilillämme (ennakkomaksut) tai kun Luottokunta on vahvistanut korttimaksun (yleensä heti). Klarna-laskulla maksettavat tilauksia ovat heti valmiita toimitettaviksi. Poikkeuksia toimitusajoissa saattaa esiintyä myös esim. juhlapyhien tai messujen aikana. Näistä poikkeuksista kerrotaan kaupan etusivulla. Toimitusajalla tarkoitamme sitä päivää, kun tilaus postitetaan meiltä. Emme vastaa postinkulun viivästyksistä tai erilaisten lähetysten erilaisista käsittelyajoista postissa. (2. luokan kirjeen ja Pienlähetyksen toimitusaika postissa on yleensä 2-3 arkipäivää. Maksikirjettä ei toimiteta postilaatikkoon. Postipaketti ja SmartPOST-paketti ovat noudettavissa lähetystä seuravaana päivänä asiakkaalle toimitetulla saapumiskoodilla.)
- Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen, esim. tilauksen lisätiedoissa. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli se on mahdollista. Voit myös tiedustella pikatoimitusta asiakaspalvelusta ennen tilaustasi.
Toimitustavat - Voit valita tilauksesi noutopaikaksi minkä tahansa postin noutopisteen tai SmartPOST-automaatin Suomessa. Lähetämme kuitenkin tilauksesi kirjeenä tai Pienlähetyksenä valitsemastasi nutipaikasta riippumatta aina, kun se on mahdollista.
- Postitamme tilauksesi aina edullinta lähetystapaa käyttäen. Tilavuudeltaan pienissä tilauksissa tämä tarkoittaa yleensä 2. luokan kirjettä tai postin Pienlähetystä. Tilavudeltaan suuremmat tilaukset toimitetaan painosta ja koosta riippuen joko SmartPOST-pakettina, maksikirjeenä tai postipakettina.
- Mikäli tilauksesi toimitetaan postipakettina tai SmartPOST-pakettina, saat toimitusviestissä postin seurantakoodin. Kirjeillä ei ole seurantakoodia. (Tutustu SmartPOST-paketin käyttöön täällä.)
- Tuotteet on aina myös mahdollista noutaa Espoon myyntikonttoriltamme ilman toimituskuluja. Valitse tällöin tilauslomakkeesta toimitustavaksi nouto. Otamme sinuun yhteyttä ja sovimme noutoajan.
- Mikäli valitset maksutavaksi Klarna-laskun tai -tilin, lähetystä ei voida toimittaa kirjeenä.
Alaikäiset asiakkaat - Alle 18-vuotiaiden tilaajien pitää saada tilaukselleen huoltajan suostumus.
Hinnat - Hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Toimituskulut - toimitukset Suomeen:
- Tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti ilman toimituskuluja. Katso poikkeukset alla.
- Alle 30 € tilauksiin lisätään aina pientoimituslisänä 3 €.
- Jos tilauksesi sisältää erityisen painavia tuotteita tai sellaisia tuotteita, joita ei voida lähettää tavallisena kirjeenä, tilaukseen lisätään toimituskuluina 3 € tilauksen loppusummasta riippumatta. Tuotteen tiedoissa mainitaan, mikäli k.o. tuotteen sisältävään tilaukseen lisätään aina toimituskulut.
- Toimituskulut ovat siis yhteensä 0 - 6 € riippuen tilauksesi loppusummasta ja siitä sisältääkö tilauksesi erityisen painavia tai paksuja tuotteita. Näet kaikki kulut tilauksesi yhteenvedossa ennen tilauksen hyväksymistä.
- toimitukset muihin maihin: ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Maksuehdot Maksu tapahtuu seuraavia maksutapoja käyttäen: 1. Ennakkomaksu Heti tilauksen tehtyäsi saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Tämän viestin lopusta löydät myös tilauksesi maksutiedot. Mikäli viesti on joutunut hukkaan, voit maksaa seuraavilla tiedoilla: Saaja: Aninka Kerttula Tmi Tilinumero: FI83 2290 1800 143839Pankki: Nordea BIC-tunnus: NDEAFIHHTilaus toimitetaan, kun maksu on suoritettu. Mikäli maksua ei ole suoritettu 14 vrk kuluessa tilauksesta, tilaus katsotaan peruutetuksi. Tuotteiden toimituksen yhteydessä saat kuitin maksusta. 2. Maksu noudon yhteydessä Jos valitset toimitustavaksi noudon, voit halutessasi maksaa tuotteet noudon yhteydessä. Tuotteet noudetaan myyntikonttoriltamme Espoosta (katso tiedot sivulta "myynti"). Ilmoitamme sinulle sähkpostitse, kun tuotteet ovat noudettavissa. Noutoaika on sovittava erikseen. Konttorilla käy maksuvälineenä vain käteinen. Tukkuasiakkaan erityisehdot: katso sivu Tukkumyynti. 3. Klarna Lasku Osta nyt, maksa jälkikäteen! Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. - Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä
- Maksuaika aina 14 vuorokautta
- Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja
- Kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus*
- Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi
- Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä
Laskutusmaksu vaihtelee tilattujen tuotteiden loppusumman mukaan: Jos tilauksen loppusumma on 0,1-49,99 €, laskutusmaksu on 4,90 € / tilaus. Jos tlauksen loppusumma on 50-59,99 €, laskutusmaksu on 3,90 € / tilaus. Jos tilauksen loppusumma on vähintään 60 €, laskutusmaksu on 2,90 € / tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 8.00 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. * Ei koske kaikkia tuotteita, esim. lentomatkoja, tapahtumia tai räätälöityjä tuotteita. Klarna AB, yritys- ja yhteisötunnus 556737-0431 HUOM! Jos valitset maksutavaksi Klarna-laskun, toimitus- ja laskutusosoitteesi on oltava sama osoite. Mikäli valitset Klarna-laskun yhteydessä toimitustavaksi SmartPOST-paketin, täytyy noutoautomaatin sijaita samassa kaupungissa kuin laskutusosoitteesi. Jos nämä ehdot eivät täyty, emme voi toimittaa tilaustasi. Laskulla tilattavia tuotteita ei voida lähettää kirjeenä, vaan tilaus toimitetaan aina joko postipakettina tai SmartPOST-pakettina valintasi mukaan. 4. Klarna Tili Maksa erissä alkaen 9 € / kk Klarna Tili -maksutapa on suunniteltu niihin tilanteisiin, kun haluat itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Klarna Tili on myös paljon enemmän. Saat tilaamasi tuotteet ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä ja kaikki Klarna Tilillä maksetut ostokset yhdistetään yhdelle kuukausilaskulle. Myös eri verkkokaupoissa Klarna Tilillä maksetut tilaukset yhdistyvät automaattisesti samalle kuukausilaskulle. - Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä
- Kuukausierä 9 € tai vähintään 1/24 kokonaissummasta
- Sinun ei tarvitse luovuttaa maksukorttisi tietoja
- Osta nyt, maksa seuraavan kuukauden lopussa
- Voit aina halutessasi maksaa jäljellä olevan velan myös kerralla
- Kaikki ostoksesi yhdistyvät samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle
- Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.
Klarna Tilille tehdyn 1000 €:n ostoksen perustamismaksu perusehtojen mukaan on 0 €. Tämän hetkinen vuosikorko on 22 %, jolloin esimerkkiostoksen mukainen todellinen vuosikorko on 34,64 %. Ostoksen luottohinta on 1171 €. Kuukausieriä on 12 kappaletta ja erät ovat kooltaan 98 €. Esimerkin mukainen ostos edellyttää, että luoton kokonaissumma suoritetaan vuoden sisällä. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Yleiset ehdot löydät täältä Vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot löydät täältä HUOM! Jos valitset maksutavaksi Klarna-tilin, toimitus- ja laskutusosoitteesi on oltava sama osoite. Mikäli valitset Klarna-laskun yhteydessä toimitustavaksi SmartPOST-paketin, täytyy noutoautomaatin sijaita samassa kaupungissa kuin laskutusosoitteesi. Jos nämä ehdot eivät täyty, emme voi toimittaa tilaustasi. Palautukset - Huom! Ota meihin aina yhteyttä ennen palautusta. Älä palauta automaattisesti esim. kuljetuksessa rikkoutunutta tuotetta. Kaikkiin kauppamme lähettämiin sähköpostiviesteihin voi vastata.
- Tilaamillasi tuotteilla on 14 vrk:n palautusoikeus. Palautettavan tuotteen pitää olla ehdottomasti käyttämätön ja pakkauksen myyntikunnossa. Tuote voidaan palauttaa ilmaiseksi samassa pakkauksessa, jossa se on asiakkaalle toimitettu. Vielä paketti tai kirje postiin ja kirjoita päälle "asiakaspalautus". HUOM! Pyydä aina postivirkailijalta kuitti palautuksesta. Emme vastaa kadonneista ja palautetuiksi ilmoitetuista tuotteista, jollei palautuksesta ole tositetta. Virheettömällä tuotteella ei ole vaihto-oikeutta. Jos haluat toisen tuotteen palauttamasi tuotteen tilalle, voit tehdä uuden tilauksen.
- Mikäli sait paketin SmartPOSTilla tee palautus automaatilla näin: Automaatin valikosta löytyy palautukselle oma kohta ja automaatti kysyy asiakkaalta puhelimeen saatua pin-koodia. Lokero avautuu kun koodi on syötetty. Laita paketti lokeroon ja sulje lokero. Jos olet hukannut koodin, ole yhteydessä SmartPOST HelpDeskiin. HelpDeskin yhteytiedot löydät täältä.
- Voit palauttaa tuotteen myös myyntikonttorillemme Espooseen. Ajasta on sovittava etukäteen.
- Ilmoita meille tilinumerosi, niin hyvitämme palautetun tuotteen hinnan välittömästi, kun tuote on palautunut meille. Mikäli maksoit tiauksesi kortilla, teemme hyvityksen suoraan kortillesi. Mikäli valitsit Klarna-laskun, lasku täytyy maksaa kokonaisuudessaan, jos palautuksesi ei ehdi meille ennen laskun erääntymistä tai et ole ottanut meihin ajoissa yhteyttä.
Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset - Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta postikuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Tarkista jo pakettia noutaessasi sen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote / tuotteet ovat vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta.
Vastuut ja omistus - Villakivi Shop on Aninka Kerttula Tmi:n omistama ja ylläpitämä verkkokauppa.
- Villakivi Shopin toiminnasta vastaa Aninka Kerttula Tmi (y-tunnus: 1391531-4)
Reklamaatio - Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa Villakivi Shopille joko sähköpostitse osoitteeseen villakivi (at) villakivi.fi tai postitse osoitteeseen: Aninka Kerttula Tmi, Kirkniementie 26 A, 08800 Lohja tai puhelimitse 050-468 9129.
- Virheellinen toimitus palautetaan postikuluitta Villakivi Shopin antamien ohjeiden mukaisesti (kohta Palautukset). Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen.
- Saatuaan palautetun tavaran, Villakivi Shop palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viipymättä asiakkaalle.
Tekijänoikeudet - Kaikki tämän sivuston tekijänoikeudet kuuluvat Aninka Kerttula Tmi:lle tai muille tekijänoikeuksien haltijoille. Sivuston sisältöä ei saa käyttää kaupallisiin tarkoituksiin eikä kopioida, kääntää tai jakaa ilman Aninka Kerttula Tmi:n lupaa.
Ylivoimainen este (Force majeure) - Villakivi Shop ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Villakivi Shopin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Villakivi Shopin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Riitojen ratkaisu - Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
|